mandag, februar 12, 2007

Stedfar er tissemand

Jeg har blevet stedfar i næste 2 år. Jeg troede jer var klar til få det ny job. Livet er ligesom erhvervet, det ligger mange muligheder som man har ikke kendt før. Men det skal man acceptere. Nu synes jeg at stedfar er et svær og håd job, især har Christian en hysterisk biologisk far. Christian kalder altid uhøfligt mig som tissemand eller put eller rør.Han blev lige 5 år, men han vil ikke gerne sove alene i sin soveværelse og tage stadigvæk ble på om natten. Han er ikke bange for mig, så jeg kan ikke holde op nå han gør nogle dårlige ting. Jeg vil gerne uddanse ham hvordan man kan tage ble af når man sove, men det er svært. Jeg vil gerne uddanse ham at man skal blever som en mand nå han blever stor, men det er ingen muglihed. Jeg elsker ham, men det kan ikke hjælpe det.Han synes at jeg kun er sin mors mand, ikke spiller en rolle som far. Han kan godt lide at lege med mig, men han vil ikke gerne lære noget fra mig.

I gårnats aftalt jeg med ham at ham skal tage ble af og jeg skulle nok klade ham til at tisse på WC. Først vågnede jeg ham kl. 11.40, men han tissede ikke. Selvfølgelig ver det svært for ham, fordi det kun var første gang. Jeg fortalt ham at han skulle overveje at tisse. Han skulle øve at tænke på tisse. Han gjorde ikke. Kl. 12.20 tissede han i seng. Jeg tog ham på wc, og ladt ham tage bukser af og prøvede at tænke på at tisse igen, Og han skulle tænke at han har gjort en dårlig ting. Han ville sove, det forstod jeg godt. Hans mor blev lidt sur på mig.

2 kommentarer:

阿芙 sagde ...

不容易啊,阿彬!加油吧!

Anonym sagde ...

Ja, det er jo sværet at være stedfar. Det ved jeg godt skat.